Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Jedius9Baka

1
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
Zwykła Marisa na midzie to trochę kiepski pomysł imo. Owszem jej buff jest git, no ale lepiej ją połączyć z Sanae (jak ja) i zrobić z niej mid-supporta. W ataku jednak zdecydowanie najlepsza jest na F, już Remi się bardziej nadaje na mid tak ogólnie, imo. Tak to od midowania byłyby na przykład Mokou lub Rumia i inne.

Wydaje mi się, że to już kwestia strategii, czy coś. Dopiero co ukończyłem grę i dopiero zaczynam łączenia, Waifu pointy się poowli zbiera więc zanim będę mieć DreamTeam pewnie jeszcze trochę czasu minie. W Każdym razie, zawsze starałem się ustawiać drużynę tak, by Marisa w środkowej kolumnie i tak miała przynajmniej dwóch przeciwników na Far - widząc ich rozstaw można to sobie łatwo policzyć. Marisa może i ma większe obrażenia ale ten cały Mega Master Spark wymaga aż 92 many, podczas gdy Gungnir kosztuje tylko 33 nie mając wcale dużo mniejszych obrażeń. Remilia może walić nim bez problemu co te dwie tury (strzał-reset-strzał-reset) i mana jej się nigdy nie skończy, Marisa nie ma tak łatwo. Poza tym, jeśli jest taka potrzeba, zawsze w trakcie walki zmieniałem pozycje Gachy. Czy Gachów?

Co do tego buga, to zauważyłem, że to działa tylko przy kartach które tracą nazwę podczas łączenia postaci. Czyli prawie wszystkich. Nie wiem, może spróbuj połączyć Rin i Flandre jak będziesz mieć wolne punkty, bo to na razie jedyne połączenie jakie zrobiłem. :P
2
Touhou Soccer 2 - Czyli jak wyżywać się na biednej piłce najsilniejszymi spellami i wciąż nazywać to grą w piłkę nożną. Przy całej serii main- i substory uśmiałem się jak cholera. Facial Icicle Fall FTW!

Koumajo Densetsu - Tołhołvania, bardzo fajna imo. Tylko kurewsko słabo mi w to idzie, bo ciągle się nacinam na to że ta gra nie ma doublejumpa a jakieś głupie latanie. :I

Touhou Rekkaden - Hmm... Fighting Game? Shooter? Ciężko nazwać, w każdym razie ciekawa gra 2D, w której sterujemy jedną z bodajże ośmiu chibi-postaci podczas pojedynku na jednym ekranie w rzucie izometrycznym. Gra jest bardzo prosta jeśli chodzi o zasady bo w zasadzie każda postać ma tylko dwa ataki plus ich wzmocnione wersje i dwa rodzaje spellcarda. W kampanii można wprawdzie grać tylko Chi... Meiling, ale imo główna rozrywka jaką się w tym znajduje to pojedynek z kumplami (do czterech graczy) przy jednym kompie. Pod warunkiem, że ktoś ma tyle kontrolerów. :P

Touhou Sky Arena - Pojedynek danmaku w 3D! Cholernie mi się ta gra podobała. Właściwie, to nadal się podoba. Pozwala wyładować wiele emocji. Zwłaszcza gdy grasz na multiplayer z kimś, z kim masz kontakt głosowy.

Touhou Patchcon - MARISA RUSH KEKEKEKEKEKE. Chyba jedyna gra ze wszystkich doujinowych i niedoujinowych tołhołów (no, poza 12.3) którą udało mi się przejść na Lunatyku.

Master Burner Climax - Kolejne Danmaku w 3D! Dużo bliższe oryginalnym grom w porównaniu do Sky Arena - lecimy cały czas prosto przez planszę, eksterminujemy pomniejsze duszki/youkai/czycotojestnieprzyglądałemsię, aż dotrzemy do bossa z którym ścieramy się tak jak w oryginalnych grach - tyle, że w 3D. Dużo funu.

Touhou Splinter Cell Code-R - Ci którzy wiedzą co to "Splinter Cell" pewnie się już domyślają. Otóż, jest to skradanka - tylko, że w 2D. Gra się całkiem przyjemnie, ale jeszcze tego nie przeszedłem.

Endless Alice - Platformówka, survival-mode. Na ekranie pojawia się coraz więcej grzybów, zadaniem jest zestrzelić ich jak największą ilość zanim padniesz.Nizebyt mi się podobała, ale to pewnie z powodu podobieństwa do innego tytułu spoza fandomu Touhou.

Touhou Mystical Chain - Kolejna platformówka. Grasz dwoma z trzech postaci do wyboru - Marisa, Alice, Patchouli. Przechodzisz kolejne plansze na których rozwalasz kedamy, duszki, youkai i dużo innego paskudztwa aż dojdziesz do bossfight'u który wymaga już dużo więcej skupienia. Mi się podoba, do tego jest trudne. O fabule wiele nie powiem, bo sam jeszcze jestem daleko od ukończenia gry.

Danmakufu/Concealed the Conclusion - Fanowskie danmaku, nieco łatwijsze od oryginalnych części, acz wciąż warte spróbowania.

Touhou Pocket Wars 2 - Pojawiło się tutaj temat obok, więc spróbowałem. Nie przepadam w sumie za grindowaniem a do tego dialogi są tu nieprzetłumaczone, ale mimo wszystko przeszedłem bez jakiegoś większego zniechęcenia. Jak by nie patrzeć, to gra wymaga trochę myślenia, zarówno taktycznego jak i strategicznego.

MegaMari - nie przeszedłem nawet pierwszego rozdziału, dałem sobie spokój. Sterowanie doprowadza mnie do białej gorączki. :I

Defence of the Shrines oczywiście. Bardzo lubię MOBA'y, a ten jest porządnie wykonany. Szkoda tylko, że na takim złym silniku, ale tak czy siek uwielbiam rozgrywki na tym modzie.

Był też ogrom flashówek, wiele z nich nawet nie pamiętam. Machanie serem na wędce przed twarzą Nazrin, Rysowanie kółka i gwiazdki żeby strzelić Mastersparkiem przez galaktykę, Pomaganie Tenshi w masochiźmie za pomocą głazu, kradnięcie pantalonów Marisy jako Alice, jeżdżenie Orin z Taczką by łapać spadające dusze, doczepianie Flandre kryształków do skrzydeł w taki sposób by nie straciła balansu na szczycie wieży, dodawanie z Cirno na czas (jedna z najlepszych flaszówek jakie kiedykolwiek powstały xD)... no, nie pamiętam teraz więcej, ale na pewno było więcej.


Natomiast buszując w internecie udało mi się znaleźć stronę , na której prawdopodobnie znajduje się ww. część ale wykonana w 3D !! O_o
Stay tunned for more info ^^ !
3D Touhou - Embodiment of Scarlet Devil (normal clear) :P
3
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
Fakt, nie jest trudna, miałem chyba tylko dwie-trzy przegrane w całej rozgrywce i to tylko z powodu głupiego ruchu który zrobiłem - na przykład pomylenie Reset i Charge. Acz jakieś tam wyzwanie było, nie mogę powiedzieć że przeszedłem to całkiem z palcem w tyłku. Na przykład ta wyżej wspomniana, dwu-trzygodzinna solówa Rin vs Byakuren.

Z tym połączonym zestawem kart to w ogóle jest durna sprawa, bo każdą z nich możesz wylevelować do 10 poziomu łącząc ją z... pustym miejscem w decku. Zgłosiłbym tego buga, ale nie wiem komu. :P

Jeśli o team chodzi, przez całą grę poza samym startem miałem jeden sprawdzony zestaw - Remilia na Far rzucająca dzidami, Marisa na Mid/Far z Master Sparkiem i Meteor Showerem + buff do dmg, Rin na froncie rzucająca wszystkim tarczę i lecząca się Cannibal Spiritem na przecisnikach którzy byli w średniej odległości. W drugiej drużynie miałem Sakuye, Cirno i Rumię, gdzie pozycjonowanie ciągle się zmieniało bo w sumie każda z tych postaci ma ataki na każdą odległość. Supportów nie wymieniam, bo tam zazwyczaj siedziały postaci które "podexpiałem", dopiero pod koniec wziąłem sobie Tewi i Nitori pod uniki by mi leczyły inne postaci.

Do ho ho, te obrażenia na screenie. A ja myślałem, że moje 5k z combo Suika/Yuugi to było cholernie dużo. :P
4
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
Dotychczas mi w zasadzie wystarczała Orin i jej tarcza zombiaków - powergamer ze mnie żaden i nie pakowałem wszystkiego w ATK, moje ofensywne postaci zazwyczaj potrafiły uniknąć co drugi atak więc wszystko było git, póki... no właśnie. Póki nie znalazł się ktoś, kto trafiał każdym atakiem i nie zdążyłem nawet wycharge'ować Mega Master Sparka. :P Mógłbym w sumie wziąć sobie Eirin, ale nie lubię jej jako postaci z jakiegoś powodu. Może po prostu połączę z nią Orin, czy kogoś.
5
Doujin Center / Odp: Touhou Pocket Wars
To uczucie, kiedy twoi DPSi praktycznie giną w pierwszej turze walki z Toumą, healer pada gdy tylko wejdzie na plansze zostawiając ci tylko dodge-tanka i lejesz się z resztą przez pieprzone dwieście dwadzieścia pięć tur bo wiesz, że drugi raz nie uda ci się farciarsko przebiec przez labirynt na Misty Lake. Do tego wygrywasz z OPyakuren tylko dlatego, że wreszcie ci się odpowiednio ustawiły kulki pogody. :I

Spoiler (pokaż/ukryj)

Durna rzecz - kiedy przy próbie połączenia postaci wylosuje ci zły zestaw kart i zechcesz anulować łączenie żeby jeszcze raz spróbować wylosować ten zestaw który chcesz, i tak zabiera ci Waifu Point.

Szkoda trochę, że ta gra nie ma możliwości pojedynków przez sieć, fajnie by było pobić się z kimś kto faktycznie myśli, AI jest tu dość słabe.

W ogóle, mam 105 dzień, 141 wygranych walk i wciąż brak tej rangi Ph. Chyba nie mam tyle zacięcia, by młócić w to tyle żeby to odblokować. To powinno pojawić się w "Misc" w sklepie, tak?
6
Późniejszym wieczorem z chęcią zajrzę. Swoją drogą, po skończeniu czwartego aktu mam 32 poziom, to chyba niższy niż powinno się mieć? :P
7
MariAri. W sumie beczką śmiechu jest też Rin/Chen/Nazrin, ale to nie para. :P
8
A, rozumiem. Szkoda trochę, bo fajnie by było tu widzieć zmiany graficzne. :P

Pocinam sobie Marisową czarodziejką przez akt pierwszy i... EJ. Czemu nikt i nie powiedział, by nie wchodzić do tych wyjść w jaskiniach o nazwach odpowiadających nazwom kolejnych części gier danmaku? xD Miałem sobie itemy.
9
Remilia. Ale nie pośród tych wszystkich moewersji, tylko w prawdziwym Charisma Stance. Taka Lady Scarlet. Choć nikła wzrostem to czuć od niej osobowość, szyk, grację. I tak, dla mnie jest to pociągające. A do tego hej, jest wampirem. I władczynią pałacu. I'd do a lot for ojou-sama.
Trochę może NSFW! czy coś tam, nie znam się

Dalej byłaby chyba Orin. Bo rude i nekomimi, pełne trafienie w moje gusta.

Reszta? Pfff... lubuje postacie bardziej za ich zachowania niż wyglądy. Nie wiem czemu, może z powodu ZUNartów. :P
10
No rozumiem.

Zainstalowałem, pograłem przez kilka leveli - fajne, trochę nowości dla starej gry. Acz szkoda, że jeszcze nie ma nic zmienionego graficznie w postaciach i mobach. W przyszłym tygodniu będzie można się jakoś umówić na grę. Długo tu się wyższe poziomy nabija?
11
O, to to mam. A zainstalowanie moda sprawia, że nie da się już grać w oryginał // da się mieć dwie kopie gry na dysku?
12
Jaką to wersję Diabolo trza mieć?
13
Skoro nie można w ustawieniach klawiatury, to dupa... Chyba, że kupię sobie pada, bo po cholerę mi klawiatura dla siedmiu przycisków? Można grać na padzie?

> http://pinnaclegameprofiler.com/
14
Solucja: Kupno klawiatury na USB
/temat
15
Kurna, nie dego screena wkleiłem. Fix'd.

Kamera nie działa tak źle tak długo, jak razem z oznaczonym za cel przeciwnikiem jesteście na tej samej wysokości. Problem faktycznie zaczyna się kiedy jedno jest pod drugim. A co do dasha - nie bardzo rozumiem co masz na myśli przez jego kontrolowanie. ;]