Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo (Przeczytany 37175 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Drewko
  • [*]
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #30
>Kasex playable.
I GOT THE HARDEST BONER RIGHT NOW!
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #31
Ok, dalsze wrażenia. Powoli zaczynam ogarniać klawisze. Wbicie Last Worda jest zdecydowanie łatwiejsze niż konieczność niemal perfekcyjnej gry w HM, żeby nabić 100% atencji (musisz miec zebrane 4 Occult Balle - co w sumie przeciwnik w netplayu bedzie starał się uniemozliwic bardziej niz komputerowy gracz). Ogółem sterowanie jest jeszcze troszeczkę toporne (graze czasem nie łapie, pare innych baboli), ale aprobuję tą grę.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #32
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

  • Drewko
  • [*]
Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #33
Jedyne co mi przychodzi do głowy to "rape".

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #34
http://asset-9.soup.io/asset/9357/3215_9cfa.webm
Nie obchodzą mnie downloady niepełnej gry, więc wrzucam webma z 4chana. Marisa z Hanako-san bodaj.

Yup, to musi być ona.
Tak bardzo jak sa mi obojętne bijatyki th, tak chętnie przyjrzę się tłu fabularnemu tej części ze względu na legendy.

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #35
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2014, 12:44:05 przez Tribell

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #36
Yaay, Kasen <3 Mam nadzieję że reszta postaci z mang też się kiedyś pojawi :3
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2014, 12:43:05 przez arhus

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #37
Podsumowując to w jednym zdaniu - jest to HM nie będący jednocześnie kusoge. 5/10
Z tym wstrzymałbym konie dopóki nie rozgryziemy do końca mechaniki czy nawet do finałowej wersji. Najbardziej w sumie nie podoba mi się to:
Special Gimmicks
Now is the ULiL exclusive Occult Ball System.

Every time someone makes a significant combo, wallslams, or stunned the opponent, some purple balls will come out and flies to the timer on top. It's not clear how much is needed, but at a certain time (60, 30, etc.) the Occult Ball will "activate" and starts a 5 seconds countdown before it triggers some kind of weather effect, kinda like in Soku.
During it, the occult ball will spawn into the battlefield and interact with the "anomalies". Not all of them affect the characters, but they all definitely affect the ball.
What I've seen:

    Sand walls closing in to the center, limiting the stage space.
    Black hole gap opening in the middle of the stage, sucking in the occult ball
    Yellow mist covering the whole lower part of the stage
    Holographic scene of the Lunar Capital appears, and the ball floats as if in zero gravity.
    A gigantic triangle made out of lasers spins around the stage, and the ball will bounce inside it.

They seem random, but I can't say for sure. Maybe character reliant or stage reliant.
Anyway, while it's active, your job is to get to the ball and touch it, giving you 1 point, which is showed around the ball. It also carries on between matches. The maximum is 7 and you're competing with the opponent on who has more points. The winner will acquire the ball and the number of the ball can be seen under the timer. 1P is red and 2P is blue.
The one who has 4 of them, will be able to use the "怪ラストワード" (Strange Last Word?), and the more balls you have, the stronger it becomes. At 7 it's almost twice as strong.
We quidditch now?

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!
Touhou PvP i turnieje: https://kiwiirc.com/client/irc.rizon.net/#scarletgensokyo

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #38
I właśnie dlatego nie lubię bijatyk th.

"怪ラストワード" (Strange Last Word?)

More like "wonderous/mysterious Last Word"

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #39
Okej, pobrałam. Ogólnie HM mi się podobało, więc z ULiL jestem zadowolona. Tylko że mój lapek jest za stary i tnie mi strasznie ;_; Ktoś może ogarnął jak używa się skilli, i spellcardów? :3 A co do muzyki, bardzo mi się podoba że mamy zaranżowane themki z HM :D

Edit:
Okej, nie wiem czy to tylko ja, ale wydaje mi się że nie ma tutaj skilli odpalanych tak jak np w HM, tylko mamy x lub c + jakiś kierunek. Still jak grałam Marisą, to w ciągu jednej rundy miałam dwa różne ruchy na ten sam przycisk, później z Reimu to samo xD Spellcarda odpala się A, ale nie wiem jeszcze czy jest jakiś limit. Last Worda odpala się bodajże a+c jak masz 4 lub więcej kulek. Ogólnie ULiL ma u mnie plusa za ładne arty i za czas którego wartość się dodaje podczas walki, bo w HM 99 sekund nigdy mi nie wystarczało :/ Za to nie podoba mi się że jest mniej skilli, i ogólnie jakoś tak mniej tych przycisków do atakowania się zrobiło :<
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2014, 17:51:45 przez arhus

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #40
Jeszcze nie grałem ale - WOW , GRYWALNA KASEN ? *_*
No tu jestem pozytywnie zaskoczony , na dodatek w demo gry pojawia się podobno zupełnie nowa postać !
Aż ciężko się doczekać co będzie w pełnej wersji ! :D

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #41
Ehh, głupie to to...

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #42



Grywalna Kasę ftw. I w końcu mogę sobie klawisze do atakowania przemapować na WSAD dla wygody, fuck yeah (w HM było ich za dużo).

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #43
Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.

Odp: Touhou Shinhiroku ~ Urban Legends in Limbo
Odpowiedź #44
To be honest, moja wstępna opinia przeszła od "po chuj?" do "w suuuumie". Na moje oko Tasofro stara się przerobić HM tak, by pozbyć się jego największych bolączek - zauważyłem że poza wyjebaniem popularności, wiar i decków oraz przyspieszeniem akcji, Tasofro po części przywróciło "grunt" w walce: takie 5A Reimu i Kasen są różne w trakcie skoku/lotu i w trakcie zostawania na neutralnym poziomie + ataki przerywane są w momencie powrotu na neutralny poziom tak jak przy lądowaniu na ziemii we wcześniejszych bijatykach (landcanceling).

Oczywiście można w tym momencie spytać: czemu po prostu więc nie przywrócą gruntu, w końcu wystarczyłoby wyjebać skoki w dół i mamy IaMPa? Może nie chciało im się robić mixupów pod high/low i naziemnych spritów? No trochę szkoda, tym właśnie bardziej że wśród normalnych ataków mamy ledwie jeden guzik od melee i jeden od pocisków, a więc ewenement w mordoklepkach 2hu - takie uproszczenie powinno na pewno pomóc nowszym graczom, ale zawsze istnieje ryzyko, że przeż "każualizację" w liczbie ataków które każda postać może używać, ruchów będzie po prostu niedosyt i walka nie będzie tak urozmaicona jak być powinna (taka Reimu na przykład nie ma już małych amuletów w ogóle). Cóż, zawsze braki w normalnych movesetach mogą uzupełnić specjalami, przekonamy się w praniu.

Co do mechaniki occult balli... cóż, jestem dość pozytywnie nastawiony bo mimo... hm, "radykalności" losowych efektów, i tak po tym co widziałem z jakiegoś powodu wydaje mi się że będą bardziej sprawiedliwe i mniej destrukcyjne dla gameflow niż nasi starzy znajomi Typhoon, River Mist czy Sunshower. A co do ganiania za samymi kulkami, na oko to też nie powinno specjalnie niszczyć "głównego" gameplayu - łapanie tychże oczywiście zawsze będzie jakąś przewagą, ale mam przeczucie że nabyte w ten sposób Last Wordy (na szczęście) prędzej trafią w pułapkę bycia zbyt bezużytecznymi na modłę Last Wordów z HM aniżeli bycia jakimś *zbyt użytecznym* auto-winem rozpierdalającym system - jeśli ktoś skupi się na łapaniu kulki *zamiast* walki z wrogiem, to gwarantuję, że nawet pomimo dorwania LW i tak zostanie sprany - zwłaszcza że LW przy minimalnych potrzebnych 4 occult ballach nie jest aż tak znacznie silniejszy od zwykłych spell cardów.

Teraz jeszcze kwestia postaci... Tbh, w sumie system mnie lekko zaintrygował i życzę mu jak najlepiej, ale aby dopełnic sensu tworzenia tej mordoklepki IMO musieliby dojebać jakieś popularne postaci, żeby gra nie skończyla jak będące już od samego początku w metagame-owej agonii HM - jeśli nawet nie chcą dublować dziewczynek z Soku (a naprawdę mogliby), to powinno się tam znaleźć chociaż jakieś pożądane cameo z PC-98 jak nasza hehe nieśmiertelna Mima-sama czy nawet uberpopularna Flan. W końcu każuale nawet nie znają do końca meandrów systemu gry, ale dam głowę sobie uciąć że bez bodźca jakichś popularnych postaci ULiL nie przeciągnie na swoją stronę tych, którzy niedzielnie grają w Soku właśnie dla postaci - jak to było w przypadku HM, który ku swej zagładzie nie celował nawet minimalnie w gusta secondaries (no chyba że uprzeć się przy Marisie i Koishi).

Drugie HM imo. Poczekam aż ZUN wypuści kolejne Danmaku.
HM wychodziło dokładnie w takich samych ramach czasowych równo dwa lata temu, a jednak ZUN mimo współpracy przy nim miał czas sklecić pełnokrwistą normalną część danmaku (DDC) w tym samym roku, więc trzymaj kciuki. Ja standardowo trzymam kciuki u rąk i u nóg, że na wiosnę uslyszymy piękną nowinę o Touhou 15: Phantasmagoria of Whatever. Tym bardziej że PoFV wyszło na dziesięciolecie Touhou dziesięć lat temu, a i numerycznie TH15 jako fantasmagoria by się zgadzało biorąc pod uwagę różnicę między numerkami PoDD i PoFV :V.
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2014, 01:40:10 przez critz