Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - gorgiasz

1
Doujin Center / Odp: Rumbling Spell Orchestra
I najważniejsze: kiedy turniej :3 ?

Pracujemy nad tym, cierpliwości. Lepiej się przygotuj na zemstę na Twojej Kojszi.
2
Doujin Center / Rumbling Spell Orchestra
Nosiłem się długo z tym zamiarem, czas nadszedł. Forumowy wątek o doujinowej grze karcianej o nazwie Rumbling Spell Orchestra, która powoli, ale sukcesywnie zyskuje popularność w naszym skromnym fandomie. Czy na jej korzyść działa dobry system czy walory estetyczne kart - tego nie wiem, ale tendencja jest bardzo zachęcająca.

Dla nieznających gry zamieszczam link do thwiki http://en.touhouwiki.net/wiki/RSO (tylko tymczasowo. Prędzej czy później powstanie nowy, przejrzysty poradnik)

Ale temat generalnie do dyskusji strategii i rozwiewania wątpliwości odnośnie gry, będę też ogłaszał postępy tłumaczen, erraty i tym podobne. Poza tym służę pomocą (Małysz także, w skomplikowanych kwestiach chyba nawet bardziej on), pisać na gg nawet jak mnie nie ma, na pewno w końcu wejdę i odpiszę.

Powtarzając pierwszą kwestię z RTT - obecna wersja to 9.0, ale nie wszystkie karty się jeszcze pojawiły na wiki. Z tego co mi wiadomo, część erraty została już wprowadzona.

3
Ludu forumowy

Na wstępie zaznaczę, że przypadek nie jest jednostkowo występujący, tak więc każda pomoc będzie wielokrotnie cenna.

Sprawa przedstawia się następująco - Touhou Sky Arena nie chce działać w żaden sposób. Tuż po odpaleniu Windows od razu stwierdza, że program przestał działać (zarówno Hayate jak i Kurenai). Przy próbie odinstalowania gry pokazuje się następujący komunikat http://puu.sh/2K7Oe.jpg
Nie jest to problem ustawień locale, bo próbowałem zarówno z japońskim, polskim i angielskim a efekt jest ten sam (z tego co pamiętam przy instalacji miałem defaultowe). Nie odpalałem gry od dłuższego czasu ale nie poczyniłem ostatnio żadnych dramatycznych zmian na kompie (regularnie robię jako taki porządek CCleanerem).

Mam lapka z win 7, który spokojnie dźwiga to sprzętowo a wersja SA to Matsuri 1.55

Liczę na pomoc, bo niedługo wreszcie będę miał chwilę, żeby pograć na multi.
4
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Cóż, teoria "Postać jest publiką = nie jest grywalna" może jednak być prawdziwa.
5
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Mam nadzieję, że nie wrzucam fake'a
Spoiler (pokaż/ukryj)
6
Ech, no to jednak nie będzie Ran vs Mamizou. Ale ta część i tak jest świetna. Kocia Kosuzu, detektywistyczna para Reimu i Marisa i dat Mamizou to czysty geniusz.

Ale Reimu ostro pokazała swój status tutaj. Jej standardowa wstążka we włosach plus czapka to jasna demonstracja powerlevelu przed jednoczapkowymi dziewczynkami.
7
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Po pierwsze - zmiana z czerni na jakiś granat - dafuq.

Oj nie grało się w SA Marisą, co?

Grało, jak najbardziej, i zagadką dla mnie było, że treść jej profilu i kolorystyka sprite'a w grze kłócą się z wyglądem na zunarcie. Jej pralkowej palecie też brakuje sporo do czerni ale trudno nie zauważyć, że czaro-biała kolorystyka u Marisy dominuje.
8
Touhou / Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Przysiadłem wreszcie do 13.5 i muszę powiedzieć, że mam dość mieszane uczucia.

Pomysł walki powietrznej, którego obawiałem się najbardziej, został zrealizowany zaskakująco dobrze z jednym zastrzeżeniem - spychanie przeciwnika do krawędzi wciąż odgrywa dominującą rolę w składaniu combo co jest bolączką zbyt wielu bijatyk 2D. Same składanie combo wydaje się mniej skomplikowane niż w poprzednich mordoklepkach.
Nie wiem co myśleć o systemie popularności/atencji czy jak to się tam zwało. Trudno mi go do końca ocenić bo nie znam całkowicie mechaniki ale wydaje się średnio trafionym pomysłem przez fakt, że rozwiązuje Time Outy.
Jakoś sprajtów jest cudna, zarówno postaci jak i tła. Muzycznie 13.5 też trzyma się mocno - pierwsze sekundy motywu z menu nie znudzą mi się nigdy (brzmią mi z irlandzka, nie wiem czy faktycznie tak jest).
Zaskoczyła mnie Ichirin, za którą nigdy nie przepadałem - przecież ona jest idealna do bijatyk. Mimo, że jest cały styl można podsumować jak jej ulti
0:43 「Fuck your shit ~ Giant Unzan」
to wciąż uważam, że jest naprawdę godną postacią pod tym względem.
Za to drobny hejt muszę posłać w stronę ZUNa/Tasofro za nowy design Marisy. Po pierwsze - zmiana z czerni na jakiś granat - dafuq. Po drugie- zarówno Master Spark jak i Surfer Spark nie wyglądają jakoś specjalnie imponująco.

Pełną wersję proszę.
9
Touhou Music / Lista z C83
Wpadła mi w ręce lista muzyki, która będzie wydawana na nadchodzącym winter comi, oto link
http://vgmdb.net/event/156

Niezależnie od poziomu zainteresowania polecam zobaczyć trzecią pozycję od dołu na pierwszej stronie. Dafuq.
10
Witam wszystkich
Od jakiegoś czasu staram się wgrać głosy postaci do Hisoutensoku- znalazłem kilka wersji patcha ale sięgnąłem po pełne paczki. Ważą ok 170 mb, w środku jest program który powinno uruchomić się przed odpaleniem gry. Jednak nic mi z tego nie wychodzi, mimo, że robię wszystko zgodnie z instrukcjami to postaci nie wydają żadnego dźwięku.
Pytam więc- czy na forum jest może ktoś kto wytłumaczy mi bardzo łopatologicznie jak dodać grze walorów wokalnych?
Z góry dzięki