Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - SKN

1
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
O to, to żyje XD Szkoda, że nikt mnie nie pingnął na discordzie. Jutro postaram się zarzucić jakiś wynik.
2
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
U mnie ostatnio natłok rzeczy się porobił (od szkoły po zdrowie) + 2 wyzwania w których nie chciałoby mi się grać, Mamizuu z ktora mam srogie problemy i graze który spłycał się do 1 spella i jakichś małych gówien.
W przyszłym miesiącu powinno wszystko wrócić do normy chyba.


//w sumie hipokryzja, bo SKN śpi do 14 godziny później zarywa nocki grając w co popadnie pod mame.
3
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
:V hipokryzja i dodawanie czasu dla samego siebie przez Losika.
>odkładaj wyzwanie na jutro i jutro
>zapomnij zrobić wyzwanie xDDDDDD
Cóż czekam na następne zapewne ciekawsze bo TD extra to nienawidzę robić mimo, że Mamizuu jest spoko.
4
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Dokładnie o takie "złap coś dodatkowo i masz punkta gratis"
5
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
No cóż ;___;
ale w takiej sytuacji jedno zadanie challenge to mało.
Może jakieś bonusowe questy z 1 stałym wymogiem za spełnienie którego byłyby by dodatkowe punkty, oczywiście nie dużo 1-2.
Jak nie będzie to trudno.
6
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Jakoś tak wyszło :/ pewnie Losik mnie zabije, ale może jak znajdę chwilę to poprawię i już wrzucę według zasad.(oczywiście jeśli do tego czasu nie umre :/)
7
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Stage4 po midbossie, zdecydowanie IN najbardziej nie lubię z dodatkowymi warunkami... xD mimo, że scoring polega prawie na tym samym co ten chellenge.
http://replays.gensokyo.org/download.php?id=41641


/r/
Marisa C no unfocus w MoFie
Ufo left/right side

8
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
http://eientei.boards.net/thread/1065/touhou-movement-restriction-thread
To co tu można wynaleźć jest niezwykłe, ofc to nie oznacza że wykonalne dla zwykłego gracza.
Jednak easy brzmi całkiem realnie, ewentualnie normal w DDC.
-----
Z takich innych specjalnych rzeczy to mi się przypomina extra no movement z DDC =D.

Co do wymuszania shottype to ma to sens tylko w konkretnych wyzwaniach gdzie właściwości postaci dają bonus do skilla.
9
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn

Coś mało ludzi w ogóle się podjęło tego wyzwania ;_;
Było dobre, ale trochę bullshitowe z optymalizacją graze, w innym 2hu by wyszło lepiej, a może i nie bo w sumie trudność musiałaby być wyższa.
Może jakiś no horizontal w niedalekich wyzwaniach?(inba hard TD)

Samo wyzwanie było delikatnie popsute Reimu przez mniejszy grazebox. Nie wiem po co Losik bombiłeś do 0/0.
Reimu A na unfocus ma długą bombę i stosunkowo mało punktów spadało z pocisków.

10
Touhou / Touhou 15.x Legacy of Lunatic Code
Cóż w skrócie Riri niektórym pewnie znany ze stworzenia practice tooli między innymi do Touhou 11 oraz systemu replayów do Marine Benefit, przysiadł i zaczął tworzyć Touhou15 w Touhou15.
https://www.youtube.com/watch?v=JaTg3GzaJ0k
Gra prezentuje się lepiej od tego raka którego wydał ZUN. Tryb point device faktycznie do czegoś służy nie jest natomiast sztucznie zawyżana trudność jak w LoLK. Prawie wszystkie patterny da się dość wygodnie złapać a na samym końcu czeka niespodzianka i główny mastermind.
Obecnie gra składa się z 3 poziomów. Przerobionego stage3, stage5 oraz stage6. W trybie practice jest jeszcze przerobiony stage1.
Extra nie działa. Grywalna jest tylko Reimu na poziomie Normal i Lunatic.

Link do pobrania:
Kliknij tutaj.
Aby grać należy podmienić pliki w LoLku.

Mam nadzieję, że autorowi wystarczy motywacji by ukończyć to w całości i będziemy mogli cieszyć się prawdziwym Touhou 15.
11
Cytuj
Uniemożliwia mi to i tak nie najlepszy deathbombing, a przez to grę.
Przede wszystkim to powinieneś się nauczyć bombić na zapas lepiej na tym wyjdziesz.

Po drugie zdecydowanie nie polecam laptopowej klawiatury do jakiejkolwiek gry gdzie musisz szybko wciskać klawisze, nie dość że łatwo można ją uszkodzić to jeszcze rollover przeważnie uniemożliwia wciśnięcie wystarczającej liczby klawiszy, rozwiązanie Critza działa no ale cóż nie jestem pewien czy to nie przypadłość tylko tołczy gdzie można zdeathbombić w momencie gdy postać umarła i wrócić do żywych xD. Ewentualnie jest to mechaniczna przypadłość przy wciskaniu na upór dwóch klawiszy obok siebie.
Dodatkowo klawiatury laptopowe posysają przez słabą powtarzalność tapnięć.
Koszt zwykłej klawiatury to kilkadziesiąt pln a koszt mechanika to przy dobrych wiatrach niecałe 150pln a starczy na długi czas, dłuższy niż życie w fandomie.

Można remapować klawisze, ale niekoniecznie to musi zadziałać dobrze.

Zawsze można jako alternatywę użyć sticka... dwóch sticków albo sticka i pedałów+D. Użyteczność potwierdzona przez prosów z #kusoplay.


12
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
13
Touhou / Odp: TouhouSort
^Tak wygląda secondary

Panie Scarpi weź pan chociaż poudawaj, że znasz nowsze toho oprócz LoLKa jego nie trzeba. No i podział na 2hu które są oke i 2hu które są wyjebane też tak smutnie wygląda.

Jak już płaczesz to chociaż postnij swój



Scarpi chan ty akurat masz najwięcej moich sortów :v ale możliwe, że się podzielę później z innymi.
14
Touhou / Odp: TouhouSort
^Tak wygląda secondary

Panie Scarpi weź pan chociaż poudawaj, że znasz nowsze toho oprócz LoLKa jego nie trzeba. No i podział na 2hu które są oke i 2hu które są wyjebane też tak smutnie wygląda.
15
Touhou / Odp: Danmaku Challenges Reborn
Spoiler (pokaż/ukryj)

Zabij pan...