Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Stare karty zaklęć (Przeczytany 32378 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #15
tak nie mogę powiększyć ponad normę :D, fajne że mogę zmniejszyć wroga to wielkości pchły (gorzej jak nadal będzie ten ktoś mógł mną rzucać jak chce jak ten schicośtam (ten w misce XD) w ulilu

tak poza tym spellcarda poza walką też mogę rzucać czy nie ?

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #16
Możesz.
Dobra to akceptuję te spellcardy.

Pamiętaj tylko, że możesz spellcardu użyć tylko raz aż do czasu jakiegoś dłuższego odpoczynku.

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #17
Oto moje karteczki:

Nazwa: "Znak Związania: "Zapiąć Pasy!""
Opis: Tworzy aparycję mocnych i ciasnych wstęg danmaku, które mogą unieruchomić przeciwnika, wystawiając go na atak (tylko, jeśli nie ma sposobu na ich przecięcie), a następnie zamyka go w sześciennym wzorze szybkich ognistych pocisków.  Poza walką może dodać szybkości, zwinności i wytrzymałości rzucającemu na okres trzech godzin.
Nazwa: "Znak Ciekawości: "Pierwszy Stopień Do Piekła""
Opis: Karta odrzuca przeciwnika, a następnie tworzy na polu walki kwadratową arenę (bok maksymalnie 60m), na której ukryte są ogniste miny (45% powierzchni). Latanie jest wykluczone na czas trwania karty dla wszystkich postaci biorących udział w walce. Aby karta została przerwana, przeciwnik musi zadać rzucającemu cios z bliska (melee). Nastąpienie na minę powoduje obrażenia zależne od poziomu karty, to zaś zależy od Siły Woli i Energii rzucającego. 
nihil novi but

  • adzi
  • [*]
Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #18
Mój dwupak:

Znak Nowości - Dziewięć Milimetrów, Piętnaście Razy: Piętnaście hitscanowych laserów. meh. Są one wystrzeliwywane z pistoletu, używanego jako medium. Bez pistoletu z karty nici.

Znak Tradycji - 4 Drogi Samodoskonalenia: 4 "combosy": krótka seria pięści (ATATTATATA), 3 szybkie kopniaki, cięcie kataną i bezczelna zrzynka Shoryukena.
Wszystkie ataki generują danmaku. Im dalej od celu, tym mniejszy "demydż" Seria pięści wysyła z każdym uderzeniem pocisk danmaku, razem uderzenia tworzą taki drobny spam. Kopnięcia generują generalnie większe i silniejsze pociski. Cięcie mieczem i Shoryuken wysyłają zagięty "łuk" danmaku, coś jak ataki Rumii z EoSD. A co to Shoryuken? http://files.todoalavez.com/200000132-0d6730e515/Shoryuken.png z wyskokiem.
  • Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2015, 10:27:27 przez adzi
Avoinding being cryo-frozen with some English beef since 2015

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #19
Pamiętaj, że gra rpg bardziej przypomina bijatyki niż danmaku ^^"
Z tego powodu pierwszy spellcard jest zbyt mocny. Ciężko sobie wyobrazić by ktokolwiek przetrwał atak w którym jest zarówno grad pocisków jak i dodatkowo pociski o prędkości światła.
Zdecyduj się lepiej na jedno. Albo duża ilość pocisków ala danmaku, albo bardzo szybkie pociski ala światło.

Opisz trochę dokładniej zasięg działania drugiego spellcardu, bo ciężko go sobie wyobrazić w użyciu.


Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #20
Also moje spellcardy.
Możesz ocenić Ktulu czy są one ok?

Szary oszczep: Wsparcie artyleryjskie - Ratta wykonuje dłonią gest jak gdyby strzelała z pistoletu ułożonego z jej palców. Namierza w ten sposób cel po czym przywołuje wsparcie w postaci pojedynczego pocisku penetrującego kalibru 800mm. Pocisk spada w wyznaczone miejsce po upływie dziesięciu sekund. Bardzo efektywne do niszczenia nieruchomych celów. Pocisk nie wybucha, ale jest w stanie spenetrować zdecydowaną większość przeszkód. Może być bardzo pomocne przy wydostawaniu się z zamkniętych przestrzeni.

Nagła potrzeba: Broń niekonwencjonalna - Ratta zaczyna używać jednego ze swoich dział jako napalmu. Może używać jednego działa jako tej specjalnej broni przez około minutę. Napalm bardzo dobrze przykleja się do wszelakich powierzchni i jest na tyle gęsty by woda nie była w stanie go ugasić.
- W przypadku użycia krótkiego działa które ledwie wysunie się z ciała, efekt sięga do dziesięciu metrów i strzela w postaci stożka.
- W przypadku wysunięcia całego działa, efekt jest dalekozasięgowy. Napalm sięga na około 100 metrów (Nawet dwukrotnie dalej w bezwietrzną pogodę). Po wystrzale opada na ziemię przez pełną odległość co powoduje utworzenie długiej ściany ognia.
- W przypadku użycia podręcznego działa 280mm, działa na zasadzie ciągłego ostrzału niczym miotacz ognia (sięga do 25metrów)

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #21
Jak dla mnie ok. Podoba mi się zwłaszcza druga karta, która oferuje trzy różne opcje działąnia w zależności od potrzeb.

  • adzi
  • [*]
Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #22
EDITED.

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #23
do spella "Znak Nowości - Dziewięć Milimetrów, Piętnaście Razy" - dopiszę, że strzela tymi laserami z pistoletu.

do spella "Znak Tradycji - 4 Drogi Samodoskonalenia" - opisz jak wygląda to danmaku, jaki jest jego pattern/rozmiar pocisków etc. I daj jakiegoś linka do Shoryukena aby nie było trzeba tego googlować czy coś. Co prawda już to zrobiłem, ale sam z siebie w street fightera nigdy nie grałem więc przydałoby się mieć zawarte w opisie co to.

  • adzi
  • [*]
Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #24
EDITED, again.

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #25
Ok, wpisane.

  • Zhearrimst
  • [*]
Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #26
Nazwa: Hunter Sign: Borne in Blood
Opis:
Głęboki wdech łowcy koncentruje energię u jego źródła - vitae. Wszystko na ten czas zamiera, chwilę jednego tchnienia. Zamiera świat - jakoby zaprzestał swojego istnienia. Wzburza się krew. Serce pompuje niczym siłą dzwonu, przekazując wszelkim komórkom organizmu niesamowity dar. Skupiona kwintesencja natury płomienia. Cała jego siła przepełnia tkanki, rozgrzewa... Bestia szykuje się do skoku. Adrenalina łakomi ją swoją słodyczą i niczym narkotyk nakazuje wyjść po za granice ludzkich możliwości. Z tą tylko różnicą, że realnie - nie zaś ułudą, podaje zmysłom niezwykłość wszechmocy. Zmysły, choć tak niesamowicie wyostrzone, odbierają otoczenie powolnym i ospałym. Byle drgnięcie pojedynczego włókna mięśni sprawia, iż reakcja wyprzedza jakiekolwiek myśli. Ciało dla postronnych porzuciło swą formę, stając się zaledwie czerwieni oparem i przemyka błyskiem - całkowicie nieuchwytne. Bowiem instynkt wyje, a sens tego staje się jednością z natychmiastowym czynem.
Użycie karty pozwala na stanie się uosobieniem niszczycielskich sił natury na okres maksymalnie do piętnastu sekund. Postać jest w stanie uniknąć większości ataków, które w absolutny sposób nie ograniczają jej swobody ruchów, na przykład, zatrzymanie czasu. Po upłynięciu jej czasu trwania postać odczuwa efekt wyczerpania organizmu.
"The brightest flame burns quickest."

Nazwa: Blood Sign: Quicksilver Life-Seeker Bullet
Opis:
Sebastian przeładowuje rewolwer z użyciem specjalnej amunicji. Wystrzelony nabój po trafieniu w cel będzie rykoszetować do najbliższych obiektów mających identyczny poziom energii, tudzież to samo źródło. Jeden strzał może zlikwidować do parunastu pocisków danmaku w zależności od ich wielkości, gęstości czy stopnia rozproszenia. Łatwiej zbić grad małych niż skoncentrowany duży. Pocisk będzie ścigał samotny cel dopóki ten nie zostanie zniszczony, zmieni się jego poziom energii, albo kula się rozpadnie nie mogąc dosięgnąć celu.
Użycie karty tworzy siedem magicznych nabojów, które zajmują miejsce w bębenku do momentu ich wykorzystania. Mistyczna krew łowcy kryje w sobie potencjał, znany jedynie samemu zainteresowanemu.
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2015, 18:29:42 przez Zhearrimst

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #27
Zapisane.

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #28
Znak Ognistej Wody "Tajfun"
Pociski ognistej wody zaczynają szybować z dużą prędkością w promieniu 5 metrów wokół Shigure bijąc we wszystko, co znajdzie się w zasięgu jej ataku uniemożliwiając przeciwnikom zbliżenie się do Shigure. Im bardziej zła jest postać, tym atak jest skuteczniejszy, natomiast w przypadku osób z natury dobrych atak ten ciągle zadaje obrażenia od wodnego danmaku, odpada jednak efekt poparzeń.

Odp: [sesje] karty zaklęć
Odpowiedź #29
Miłość Opiekunki: Błogosławieństwo.
Jako że w Feliksie pojawiła się potrzeba walki ze złem, święta opiekunka może mu zaoferować pomoc, ale tylko wtedy gdy jest w stanie wyczuć zło. Pomoc objawia się w otrzymaniu duchowej broni. Z zależności od zagrożenia, i potrzeby może użyć trzech wzmocnień. Feliks może też dać broń lub zbroję sojusznikowi, ale tylko istocie o dobrej naturze.
Poziom 1. Święty miecz - To broń zadająca obrażenia wyłącznie istocie która jest zdecydowanie zła. Może służyć wyłącznie do walki wręcz, znika po zakończeniu walki.
Poziom 2. Sztylety oczyszczenia - Są to noże do rzucania, które podobnie jak święty miecz, ranią wyłącznie złych ludzi. Same kierują się do celu, jednakże używanie ich pochłania siły witalne Feliksa. Traci je po zakończeniu walki, bądź utracie sił.
Poziom 3. Kocia zbroja - Jest to świetlista zbroja, chroniąca przed atakami fizycznymi i magicznymi. Koszt jej użycia to spowolnienie i ograniczenie zwinności oraz pochłanianie sił witalnych przy długim używaniu. Podobnie jak noże, traci zbroję po zakończeniu walki bądź opadnięciu z sił.

Karta jest trochę przypakowana, ale mam nadzieję że nie przesadziłem.
  • Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2015, 10:02:45 przez Red Fedora

Powiem tak, jestem wielkim miłośnikiem dobrego majonezu.