Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: [2.1] Stary człowiek i morze (Przeczytany 80246 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Tremirenes
  • [*]
Odp: [2.1] Stary człowiek i morze
Odpowiedź #255
Sam również wzbiłem się w powietrze, podążając za Kapłanką... Zgubiła swoją czapkę, eboshi, ale, o ile dobrze pamiętałem z kulturoznawstwa, nie była ona czasem powiązana bardziej z shintoizmem niż taoizmem?
- Gdzie pewniej, mamy jakikolwiek sposób, aby zmusić tą bestię do otwarcia ust? - zapytałem.

Odp: [2.1] Stary człowiek i morze
Odpowiedź #256
Byłam zadowolona, iż moja moc podziałała na to stworzenie, lecz nie było czasu na świętowanie sukcesu, gdyż trzeba było stąd jak najszybciej się wydostać. Poleciałam więc razem z resztą w stronę wyjścia. Nie traciłam też czasu na zbędne rozmowy, gdyż szybkość nie była moją najsilniejszą stroną, a jak miałam zamiar się szybko przemieścić, to używała cieni. Natomiast poświęcanie swojej uwagi na wypowiedzenie swoich myśli mogłoby mnie dodatkowo spowolnić. Cały czas w pogotowiu miałam kartę zaklęć, ale planowałam jej użyć tylko i wyłacznie wtedy, gdy będzie to absolutnie konieczne do wydostania się z brzucha tej wielkiej ryby.
Tylko jedna rzecz nie dawała mi spokoju... Jak Futo mogła brać uwagę ucieczkę nosem, skoro ryby chyba nie posiadają tego narządu? Ech, chyba trzeba będzie to ponownie zwalić na głupotę mojej tymczasowej "pani".

Odp: [2.1] Stary człowiek i morze
Odpowiedź #257
Lecieliście wzdłuż żołądka aż nastało rozwidlenie dróg. Lot w górę oznaczałby wlecenie do nosa, lot w lewo zaś byłby skrętem do ust.
- Może gdybyśmy połaskotali go mocniej, otworzyłby paszczę! - Powiedziała dziewczynka. Jednak nie wyglądała na pewną tego wyboru.
Tak więc wybór toru lotu na pewno zależy od Firene i Johanesa.

Odp: [2.1] Stary człowiek i morze
Odpowiedź #258
Czy ja wariuję, czy ta ryba naprawdę ma nos? Było to conajmniej dziwne. I ntrygujące. Do tego stopnia, że wbrew zdrowemu rozsądkowi chciałam się przekonać, jak może wyglądać nos ryby. Może to otwrór w grzbiecie, jak u wielorybów, które żyły w Morzu Północnym?
- Ja bym wybrałą drogę przez nos. - odezwałam się w końcu. - Jeżeli dopisze nam szczęście, to podrażnimy go samą naszą obecnością i ryba sama nas wykicha, a jeżeli nie, to pozostaje liczyć, że znajdziemy się tam akurat w momencie, gdy Kun będzie wydychał powietrze.
Bylebym tylko podczas ucieczki nie zamoczyła na sobie sukienki. Byłabym bardzo niepocieszona tym faktem.

Odp: [2.1] Stary człowiek i morze
Odpowiedź #259
- Zrobimy jak twierdzi Kurumi-shi. - Stwierdziła Futo i było już przegłosowane. Ruszyliście przez nos.

Powoli lecąc w obranym kierunku wiatr robił się co raz silniejszy można więc było od razu się domyślić, że olbrzym wdycha duże ilości powietrza. Jak już znaleźliście się w jamie nosowej bestii ujrzeliście niedługą ścieżkę do... nieba?

Widać było od razu, że po wyjściu z nosa spotkałyby was chmury. Znajdowaliście się wysoko nad ziemią, wystarczająco wysoko by zarówno chmury jak i wy byli w tej samej odległości od ziemi.
- Tak jak sądziłam... Byłe przemieszczenia żołądka... Kun skończył przemianę w Penga! - Krzyknęła dziewczyna z radością. - A więc wszystko zgodnie z planem, dzięki strachowi zaszczepionemu przez Kurumi zaraz wyląduje, a dzięki brakowi pokarmu zmuszony będzie zmniejszyć rozmiary! Wygra... - Nim dziewczyna skończyła mówić, potwór kichnął.

Cała wasza trójka wyleciała poza wielkiego ptaka - fala wiatru była na tyle silna, że żadne z was nie zostało blisko siebie. Zostaliście rozdzieleni.

Sesja zakończona powodzeniem. Gratuluję!
Nagrody dla obydwojga:
Konfrontacje - 15% Do statystyk
Odgrywanie postaci - 15% do statystyk
Poziom trudności - 10% do statystyk
Łącznie - 40% do rozdania w dowolne statystyki
Wszelakie statystyki możecie rozdać wysyłając mi prywatną wiadomość z tym gdzie chcecie je dodać.

Firéne Farkas:
- Sha - Możesz stworzyć kartę postaci stworzeniu które będzie twym sługą. Dowolnie wybrany charakter i imię. Wygląd cienia przypominającego wróżkę. Nie posiada kart zaklęć. Statystyki o 50% mniejsze niż u zwyczajnych graczy (430% do rozdania, każda statystyka minimum 30%)
Zdolność pasywna: Pech - Obniża szczęście wszystkich osób znajdujących się wokoło poza Firéne.

Johanes Alvane:
- Pas i kabura ze skóry Feliksa - Masz możliwość stworzenia dowolnej karty zaklęć. Najlepiej jeżeli będzie związana ze "świętością" nabytego artefaktu.