Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje. (Przeczytany 133124 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #150
Tak naprawdę w themce 3 stage słyszę połączenie score board theme chyba z UFO (o ile pamięć mnie nie myli) i Old Yuanszena :P
Ja tam słyszę themkę Hiny i standardowy motyw z planszy tytułowej xD W przypadku themki bossa najpierw zaczyna się themką Flandre, później przez chwilkę słyszę themkę Reimu z IN.
Oryginalne części utworów specjalnie porywające nie były. Pod względem muzyki demo TD wypadło znacznie lepiej.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #151
Po wieeeelu próbach wreszcie udało mi się odpalić demo. Moja opinia pewnie nie będzie zbyt odkrywcza, ale CO Z TEGO :-----DDDDDD

Jeśli chodzi o muzykę , jest zdecydowanie lepiej od TD (pomijając stage 3, bo tam miałam wrażenie, że słyszę miks kilku utworów, które już znam), także tu na plus. Arty postaci to tragedia. Well, może kreska nie jest tragiczna, ale design nowych dziewczynek jest... meh. Po prostu niezbyt ciekawy. Biorę jednak poprawkę na to, że to tylko pierwsze trzy stage, może później będzie lepiej.

Spelle pozytywnie, zwłaszcza na trzecim stage'u. Miło się wymija. Niesamowicie śmiechłam z bomby Reimu A (chociaż nie wiem jak inne, nie testowałam).

Podsumowując, demo jest nawet zachęcające, MOAR.
:T

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #152
Niesamowicie śmiechłam z bomby Reimu A.

Ja też. Sakuya by ją wzięła...na pokojówkę, for sure.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #153
Bomba Marisy B jest strasznie overpowered. Zdecydowanie za długo trwa XD
Rucham psa jak sra

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #154
Widziałam grę Sakuyą A oraz sama doświadczyłam gry obiema opcjami strzału Reimu. Moje wrażenia są następujące:
-muzyka niezbyt rzuciła mi się w ucho; nie było niczego, co by zadecydowało o tym, by mi zapadła w pamięć na dłużej (pomijam 3. stage, gdzie jest każdy możliwy utwór zmiksowany w jedną całość)
-koncepty postaci są przeraźliwie plain w porównaniu z poprzednimi częściami, nie przykuwają oczu
-BOŻE, TE ZUNARTY SĄ TAKIE PASKUDNE. nie wiem czemu ZUN nagle stwierdził, że będzie rysował gorzej ;_;
-opcje strzału i bomby są całkiem ciekawe - egzorcyzmy Reimu B są elo :D

Losowa sygnatura tak bardzo losowa.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #155
Ta Reimu A... epic jak opcje z Marine Benefit. Gdy ludzie jarali się Sparkiem w negatywie, ja wiedziałem że ZUN coś dla niej szykuje :V. Z braku Sanae na pewno będę nią grał (chociaż skoro to nie Yin-Yang orby kwalifikują się jako broń, a gohei, to powinna tu być...). Sakuya też ładnie wyszła, zatrzymywanie pocisków na B i efekt knifowania na A są stylowe. No i wreszcie wygląda jak dziewczyna. Gdyby tylko nie te połamane palce i ta twarz...

Muzycznie... stage 1, co to jest. Pardon gustom wszystkim, ale uszy mi krwawią. Melodia jest dobra, ale grana gruubo za wysoko. Temat Wakasagi to dwa kompletnie nie pasujące do siebie sklejone w jeden, aczkolwiek aż tak nie denerwują. Na szczęście potem jest grubo. Epicki s2, pozytywnie mroczny temat Sekibanki, s3 luźny, heroiczny chaos z nostalgiczną niespodzianką i pasujący temat Kagerou. Ogólnie fajnie, choć nawet w późniejszych miejscami robi się bałagan i sklejanka. Pewnie kwestia przywyknięcia.

Co do dziewczynek: Wakasagi ani mnie ziębi ani grzeje, a pomysł na Sekibanki jest chłodny, ale design już jakoś nie bardzo. Kagerou natomiast... nie wiem jak charakter, ale ten piękny design i bycie wilkołakiem... kawał świetnej laski z niej. Ogólnie na plus, jest prosto i znajomo, więc klimat leci w pozytywniejsze aspekty EoSD. Oby tak dalej.
  • Ostatnia zmiana: Maj 26, 2013, 23:27:51 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #156
ZUN się robi mainstreamowy, jakieś imitacje gitar, jakaś normalna melodia przy drugim bossie... tylko portrety postaci brzydkie jak zwykle. :D

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #157
Pacze here: http://thpatch.net/w/images/8/8e/Thcrap.zip
Włączyć thcrap_configure.exe, wybrać opcje 5 "angielski", potem enter, jak spyta o katalog wkleić ścieżkę do DDC i potwierdzić. Zrobi wam w folderze skrót "th14-en", odpalać tym i po angielsku. Na razie widzę tylko dialogi, ale już coś.
  • Ostatnia zmiana: Maj 26, 2013, 23:46:07 przez critz

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #158
Przydatne, chociaż ja i tak dzisiaj największy pozytyw serca przeżyłem, gdy zrozumiałem 3/4 dialogów jak pierwszy raz grałem : D

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #159
Zagrałem Sakuyą A i dostarłem wielokrotnego orgazmu. Dat strzał, dat bomba podpierdolona Neetori z SA od Marisy C, dem bosses, dat muza, łokurwa mać dat wszystko. Do I need to say more? ;D

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #160
No, wreszcie mogłam sobie zagrać. Wrażenia są raczej pozytywne, kreska mi się średnio podoba ale mogło być gorzej. Śmiechłam hardo z bomby Reimu z bronią, zresztą z tego co widzę nie tylko ja xD Coś czuję że ta gra będzie wyjątkowo łatwa jeżeli chodzi o system zdobywania żyć - praktycznie za każdym razem jak podlatywałam po punkty to dostawałam gwiazdkę do bomby. Jak wrócę ze szkoły to zobaczę jak wygląda Lunatic, bo chwilowo muszę już wychodzić xD
  • Ostatnia zmiana: Maj 27, 2013, 07:08:32 przez arhus

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #161
Ano, to jest zajebiste:
>normalna gra w danmaku
>suddenly, live / bomb star out of a blue NIEWYPADAJĄCY Z ŻADNEJ WRÓŻKI ALE SPAWNUJĄCY SIĘ NA GÓRZE
>mfw


Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #162
Pierwsze wrażenia z dfema...

Gra zapowiada się zajebiście! Muza jak zwykle na dobrym poziomie, sporo lepiej od średniej TD.
Graficznie też jest fajnie i te zunarty.... DAT ZUNARTS! W końcu ZUn postanowił, że będzie rysować ładne, nie kaleczące oczu postacie ;P

Nie mogę doczekać się pełnej wersji, demo nastroiło mnie bardzo pozytywnie.

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #163
Czas na Małyszowe wrażenia.

Samo demo zrobiło na mnie zdecydowanie lepsze wrażenie niż Ten Desires. Arty jak arty - ZUN próbowął trzymać się stylu Ten Desires, ale ponieważ rysować nie potrafi, wyszło jak wyszło. Miewał gorsze arty, a tu nawet do derpfejsa Marisy się człowiek przyzwyczaja.

Pierwszy stage: Misty Lake, muzyczka jakieś takie plumkanie w rodzaju mixa muzyki z MoF z klimatem UFO. Może być.

Pierwszy boss: Wakasagihime - czy tylko ja słyszę w tym utworze fragmenty jakby zerżnięte z motywu któregoś bossa w Marine Benefit? Ale ogólnie jest elo, poziom trudności jak na pierwszego bossa zadowalający.

Stage drugi, lecimy jakimś nabrzeżem rzeki pośród wierzb. Pierwszy raz się dowaiduję, że w Genso są te drzewa, ale sjest spoko. Muzyczka - top tier wśród motywów drugiego poziomu jak dla mnie, ex aqueo z motywem z IN.

Drugi boss: MAMI RZUCA WE MNIE SWOJĄ GŁOWĄ DOWODZĄCĄ ARMIĄ YUKKURI STRZELAJĄCYCH LASERAMI Z OCZU. Wężowate danmaku gdyby było nieco szybsze, błoby zdecydowanie bardziej wkurzające, ale i tak potrafi tak ograniczyć ruchy, że wpierdzielasz się w nie to co trzeba. Już ten stage przypomina graczom dlaczego lasery to jedne z bardziej irytujących pocisków serii. Do tego dobra muza, acz nieco chaotyczna, widać, że ZUN w tej grze będzie raczył na swoimi gitarami, me gusta, acz żądam więcej zunpetów.

3 stage - I'm in IN all over again! Nawet intensywność i gęstość pocisków nieco mi to przypominają. Do tego oczywiście wszędzie lasery, damn you ZUN. Muza daje radę, nawet jeśli jest zmiksowana ze starymi motywami

3 midboss i boss - Jako midboss dupy nie urywa, acz wyraźnie widać że będzie high tier. Ale tylko na normalu. Próbując złapać midboss spella nowego pairingu z keine i momiji na poziomie hard i lunatic kląłem jak początkujący gracz. Orin tier zdecydowanie. To ajk połączenie Cat's Walk na sterdyach z clusterfuckowymi nonspellami Yuugi z mnóstwe pocisków z góry i od boków. Jako boss - fug you Kage-chan. Jeśli zostaniesz midbossem extra stage'a czekają mnie ciężkie dni. Muzyczka to jak połączenie motywu Nue z U'N Owenem, ale mi osobiście przypadło do gustu. Wycie gratis jako fajny dodatek (choć nie przebija dla mnie Rigid Paradise, sorry).

Czytałem Kretonowe wrażenia. Wybitnie się z nim nie zgadzam, a ta gra będzie zdecydowanie lepsza niż TD.
Perhaps nobody will mind if I beat a terrible person like you <3

Odp: Touhou 14; przypuszczenia i spekulacje.
Odpowiedź #164
Jedno w czym na pewno DDC przewyższa TD to stopień trudności. Zwłaszcza w 3 stage można się dość łatwo nieźle wkopać, jak gra się nonszalancko i szaleje się w pogoni za itemami (a ja tak gram, heh).

O, ciekawa kwestia została poruszona. Jak nie wdupi Mamizou lub innego napakowanego youkai jako extra midbossa to jestem niemal pewien, że będzie nim Imaizumi.