Przejdź do głównej treści

Aktualności

  • Atak spam-botów... i po co...
    W razie problemów w rejestracji prosimy i info na IRC.
  • Rejestracja tymczasowo włączona (prosimy także o kontakt na IRC) ...

Temat: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade (Przeczytany 196616 razy) poprzedni temat - następny temat

0 Użytkownicy i 1 Gość przegląda ten temat.
  • Fenek Alfa
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #120

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #121
Tak, tak, słyszałem. Pozostaje czekać.

  • Hotaru
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #122
Jak na razie wygląda dobrze. Mam nadzieję że nie spieprzą tego xd

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #123
Nowy system i jak dla mnie lepszy, poza tym po co powtarzać to, co już w bijatykach było i robić ciągle to samo, tylko z nowymi postaciami ? :) Lepiej tchnąć trochę świeżości imo :)

Cóż, przekonamy się po 30 grudnia.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #124
Tak jak myślałem, coś a la Sky Arena w 2D. :P Wrzucę to do pierwszego posta.
ВОРУЙ УБИВАЙ | PERFECT FREEZE

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #125
Te skrzypce już zadomowiły mi się w uchu *_*. Tołciu pełną gębą. Aczkolwiek klimatem bardziej przypomina mi przyspieszone stage 1 theme z Grief Syndrome... co bardzo aprobuję :3.

Przyznam że wolałbym bardziej coś w kierunku 12.3 czy nawet IaMP aniżeli Budokaiów czy Psychic Force, ale Tasofro już dawno wyjebało się na kanony mordoklepek, więc wierzę w nich.
Nie potrafię natomiast powiedzieć nic o pasku wiary, poza tym że rośnie przy okładaniu przeciwniczki, a spirit bar chyba żywcem wyciągneli z IaMP.

Przynajmniej nie ma chyba przesadnych komplikacji, a widok klasyków jak Hakurei Amulet, Ascension Kick, Cautionary Border, Witch Leyline, Radial Strike, Narrow Spark czy nieśmiertelny Fantasy Seal każe przypuszczać, że nie odcinają się kompletnie od poprzednich mordoklepek. Oby to oznaczało jak największy powrót z poprzednich postaci, bo szkoda byłoby zmarnować już takie pokłady wcześniejszej kreatywności (korzystając z okazji do jednoczesnego uproszczenia i ułatwienia dostępu nowym) :p. Zachowam ewentualny jad na moment po zobaczeniu finałowej listy.

Osobiście mam nadzieję, że Kanako trafi do listy postaci. Nie tylko skompletowaliby w końcu Moriyów, ale jej wiatrowe tunele miałyby zajebisty potencjał w walce stricte powietrznej. Natomiast niezbyt wyobrażam sobie przeniesienie UNLowego movesetu Suwako w takie realia, z błyskawicznymi drzewami i pływaniem w podłodze włącznie xD. Może kalka ze Sky Arena?
  • Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2012, 13:40:36 przez critz

Official Husbando of Sanae-chan. || Z naszym miotaczem danmaku Ty też możesz bezkarnie strzelać do małych dziewczynek!

  • Ekkusu
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #126
Nie jest to aż takie niestandardowe. Jest pewien "poziom" na którym cały czas są postacie w spoczynku, i mogą sobie normalnie skakać/unosić się na pewien czas w górę. Jedyne co jest inne to to, że nie ma croucha tylko postacie dają nura w dół... tak to przynajmniej wygląda. Bałem się, że będą jaja z hitboxami i hit detection, ale jest nawet chyba szansa iż tego nie spartolą. Nikt przecież nie lubi jak go coś trafi minimalnie poza strefą bloku, a przy swobodnym poruszaniu się w przestrzeni walki takie rzeczy są na porządku dziennym. Z drugiej strony automatyczne blokowanie 90% ataków z każdej strony za pomocą duszenia jednego klawisza też nie jest kewl. Tutaj, jak widzę, chyba aż tak źle nie będzie.

Innymi słowy, może być ciekawie.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #127
Wydaje się być wolniejsze, albo raczej mniej dynamiczne od hisoutensoku. Choć walki powietrzne mogą być interesujące i dają więcej pola do manewru. Ogólnie jednak średnio podoba mi się ta zmiana. Mogliby lepiej postawić na to co już było, ale może nie spartolą tego i jakimś cudem będzie lepsze.

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #128
W sumie całkiem zapomniałem, że Tasofro zrobiło już prototyp walki powietrznej, ale jeszcze nie wykorzystali tego jako główną mechanikę gry: http://tinyurl.com/brrsvuj
Nie ma tam żadnych mixupów czy gry na bloku, jedynie latanie po ekranie, spamowanie i unikanie. Naprawdę miałbym nadzieję na to, że nie spłycą tego do czegoś, co ledwie będzie bijatyką, tym bardziej że wyjebanie systemu pogody daje mi nadzieję na lepszy balans w ogóle.

  • JCD
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #129
W sumie całkiem zapomniałem, że Tasofro zrobiło już prototyp walki powietrznej, ale jeszcze nie wykorzystali tego jako główną mechanikę gry: http://tinyurl.com/brrsvuj

To jest shit.

Póki co nie jestem przekonany, ale nie będę płakał, dopóki nie pogram w demko.

tym bardziej że wyjebanie systemu pogody daje mi nadzieję na lepszy balans w ogóle.

Pogoda była akurat super, ale mogli dać wyłączanie niektórych z nich w opcjach.

  • Drewko
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #130
Well, mi najbardziej będzie szkoda systemu decków. Pozwalało to na personalizacje stylu gry...
Does it hurt, Fenice? I'm sorry. But I didn't build you to be put on a shelf for display. I built you to win! The Gunpla I made... My Wing Gundam Fenice... I made you to show the world that you're the strongest! So... Just hang in there a little longer. Okay, partner?"

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #131
Mam nadzieję że nowy silnik graficzny i system walki nie odbiją się negatywnie na ilości postaci :/ .
Po za tym gra zrobiła na mnie wyjątkowo dobre wrażenie , nie sądziłem że w następnej bijatyce  z Touhou zajdą aż tak spore zmiany ^^' .

  • Lavia
  • [*]
Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #132
Jak dla mnie zapowiada się nieźle o ile:
- będzie Sakuya (+ dobrze by było, gdyby dodali kilka innych, nowych postaci)
- łatwo ogarnę zmiany i nauczę się grać w nowym systemie

Dziękuję, dobranoc


Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #133
Nowy screen: http://i45.tinypic.com/3004hop.png

Według info z MotK:
-Nie ma jeszcze multiplayer przez siec
-Płyta z trialem jest już gotowa do wytwarzania
-Talie zostały wyjebane, natomiast będzie inny system customizacji. Nie wiadomo jeszcze nic, poza tym że spell cardy będą miały więcej efektów niż tylko jako super ataki (!).
-Zdobywanie sympatii widowni będzie dawało dobre efekty.
-Widownia w tle :V

Dajta mi tradycyjnie jakieś porządne remikse z Pralki / Seihou (np. w końcu porządne Dim Dream), jakąś znośną mechanikę, chociaż tyle postaci co w IaMP, żeby mi złomek pociągnął grę oraz porządną Sanae i jestem ustawiony :3. Drogi Mikołaju...
  • Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2012, 19:45:07 przez critz

Odp: Touhou 13.5 Hopeless Masquerade
Odpowiedź #134
Co? widownia? wtf. no, zalezy JAKA widownia...

EDIT: ah, TAKA widownia. ok, to rozumiem. wygląda fajnie